Home » Bestellen & Betalen
Bestellen & Betalen
Bestellen & Betalen

Informatie over bestellen en betalen bij TnP Visual Workplace

De nieuwe TnP webshop is gericht op de zakelijke klant, maar ook als particuliere besteller kunt u bij ons terecht. Benieuwd naar het verloop van uw order, betaalmethodes of de levertijden? Onderstaand vindt u de informatie. Kunt u niet vinden waar u naar op zoek bent, neem dan gerust contact met ons op en laat een van onze medewerkers u adviseren. 

Order plaatsen - Zakelijke klanten

Onderstaand vindt u als zakelijke klant informatie rondom bestellen & betalen.

Webshop order

Als zakelijke klant kunt u op diverse manieren bij ons bestellen. De webshop biedt u de mogelijkheid om een profiel aan te maken en uw eigen gegevens te beheren. Een afwijkend factuur- en of afleverafdres, een referentie (inkoopordernummer/ PO nummer) en een afwijkende contactpersoon behoren tot de nieuwe opties. 

Als u als zakelijke klant via de webshop bestelt ontvangt u een automatisch gegenereerde orderbevestiging (.pdf bestand) per e-mail. Controleer deze orderbevestiging goed en geef eventuele wijzigingen z.s.m. aan ons door. De bijbehorende factuur zal na levering digitaal (.pdf bestand) naar het opgegeven e-mailadres worden verzonden.

Inkooporder (PO)

Ook kunt u met een inkooporder (e-mail/ .pdf) direct bij ons bestellen. Stuur deze order naar info@tnpvisualworkplace.nl en ontvangt van ons binnen 24u een bevestiging in de vorm van een orderbevestiging. 

Zorg ervoor dat u een complete inkooporder met aflever- en factuuradres, een eventuele referentie of contactpersoon toevoegt en wij verwerken de order zo spoedig mogelijk. Bent u niet gebonden aan een inkooporder dan adviseren wij via de webshop te bestellen. Hierdoor wordt uw order sneller afgehandeld gezien er geen administratieve handeling van onze kant aan zit omdat het een geautomatiseerd systeem betreft.

Digitale factuur

Duurzaamheid is voor ons belangrijk en dus zullen wij vanaf juni 2014 alle facturen digitaal aanleveren. U gaat hiermee automatisch akkoord bij het plaatsen van een bestelling. Na verzending ontvangt u van ons een derde e-mail met als bijlage de digitale factuur (.pdf bestand). Het e-mailadres waarnaar de factuur verzonden wordt kan afwijken van het e-mailadres van de contactpersoon (degene die de order geplaatst heeft). 

Heeft u geen e-mails ontvangen? Controleer dan of deze niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht zijn gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op zodat we kunnen nagaan wat er fout gegaan is. 

Administratie kosten

Als zakelijke klant heeft u de optie via de webshop en een inkooporder te bestellen. In beide gevallen is het belangrijk voor uw organisatie dat de factuurgegevens correct zijn. Het aanleveren van de juiste informatie is als klant uw verantwoordelijkheid. Mocht het blijken dat de doorgegeven informatie niet klopt en wij een wijziging aan moeten brengen in bijvoorbeeld de omschrijving van de entiteit? Dan zijn wij helaas genoodzaakt administratieve kosten in rekening te brengen, gezien hier vaak veel tijd mee gemoeid gaat. Deze kosten bedragen € 25,00 per factuur. Uiteraard zullen we dit altijd op voorhand met u overleggen. Bij vragen omtrent facturen kunt een e-mail sturen naar administratie@tnpvisualworkplace.nl

Order plaatsen - Particuliere klanten

Onderstaand vindt u als zakelijke klant informatie rondom bestellen & betalen.

Webshop order

Als particuliere klant kunt u enkel alleen via de webshop bij ons bestellen. De webshop biedt u de mogelijkheid om een profiel aan te maken en uw eigen gegevens te beheren. Direct na het plaatsen van een bestelling via de webshop ontvangt u een automatisch gegenereerde orderbevestiging (.pdf bestand) per e-mail. Controleer deze orderbevestiging goed en geef eventuele wijzigingen z.s.m. aan ons door. 

Digitale factuur

Duurzaamheid is voor ons belangrijk en dus zullen wij vanaf juni 2014 alle facturen digitaal aanleveren. U gaat hiermee automatisch akkoord bij het plaatsen van een bestelling. Na verzending ontvangt u van ons een derde e-mail met als bijlage de digitale factuur (.pdf bestand).

Heeft u geen e-mails ontvangen? Controleer dan of deze niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht zijn gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op zodat we kunnen nagaan wat er fout gegaan is. 

Betaalmethodes

Als service naar al onze klanten bieden wij onze diverse betaalmethodes geheel kosteloos aan.

Betalingsmogelijkheden TnP Visual Workplace

Betalen per factuur

Zakelijke klanten kunnen bij TnP kosteloos voor de optie "per factuur" kiezen. Deze mogelijkheid wordt ook standaard voor u aangevinkt (bestelproces) op het moment dat u op het punt staat een zakelijke aankoop te doen. Voor particuliere klanten is deze optie niet mogelijk. Belangrijk bij deze betaalmethode is het doorgeven van een (evt.) inkoopordernummer of bestelnummer wat gekoppeld is aan betaling binnen uw bedrijf. Zonder deze referentie kunnen wij uw bestelling helaas niet accepteren. Mocht een soortgelijke referentie binnen uw bedrijf niet van toepassing zijn, geef dit dan ook aan in het veld "uw referentie", zodat wij hiervan op de hoogte zijn. 

iDeal

Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste en meest veilige manier van betalen op internet.

Credit Card (nieuw)

Voor het betalen via Credit Card bieden wij de volgende mogelijkheden aan; Visa, MasterCard en Maestro. Het betalen via Credit Card is, zoals alle andere betaalmethodes bij TnP Visual Workplace, geheel kosteloos. 

Betalingen met PayPal zijn vanaf juni 2014 alleen nog mogelijk op aanvraag. 

BTW verlegd

Bent u een buitenlandse klant (buiten Nederland) en bevindt uw locatie zich binnen de Europese Unie, dan bent u vrijgesteld van het afdragen van BTW. Dit houdt in dat op uw factuur "BTW verlegd" komt te staan. Het orderbedrag zal voor u dus excl. BTW zijn. Wel moeten we u verplichten bij het plaatsen van een bestelling uw BTW nummer af te dragen. Deze is benodigigd voor een correcte ICP aangifte. 

Levertijden

Wij leveren de meeste producten uit voorraad. De levertijd van deze producten zal 1-2 werkdagen omvatten. Als producten een afwijkende levertijd hebben zal dit worden aangegeven bij productinformatie in de webshop.

Spoedorders zijn in overleg altijd mogelijk. Heeft u vragen en/ of opmerkingen omtrent uw orderstatus en/ of leverdatum, neemt u dan gerust contact met onze logistieke afdeling op via het volgende telefoonnummer +31(0)24 82 00 265.

Verzendkosten

Uw verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van het totale orderbedrag (excl. BTW) van uw bestelling en afleveradres. Voor een orderbedrag boven de € 500,- zijn de verzendkosten FRANCO (geheel gratis). Wij hebben onze verzendkosten ingedeeld in een aantal verschillende zones: 

Overige verzendkosten

  • Nederland €5,95
  • België €7,95

Zone 1; € 12,95 - kort grenzend aan Nederland

  • Duitsland
  • Frankrijk
  • Italië
  • Luxemburg
  • Oostenrijk
  • Spanje
  • Verenigd Koningrijk

Zone 2; € 19,95 - gemiddeld grenzend aan Nederland

  • Bulgarije
  • Denemarken
  • Estland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Letland
  • Litouwen
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Tsjechië
  • Zweden

Zone 3; € 24,95 - uitzonderlijke douane toeslagen

  • Finland
  • Griekenland
  • Kroatië
  • Noorwegen
  • Zwitserland

Betrouwbare levering met DHL

Een betrouwbare levering van uw visualisatiematerialen (pakketservice) wordt verzorgt door DHL en zal op werkdagen worden aangeboden tussen 08:00 en 17:00 uur. Bij afwezigheid wordt het pakket een volgende dag wederom aangeboden. Met de ontvangen Track & Trace code kunt u eenvoudig en snel zelf online uw pakket traceren.

Verzendingen met DHL worldwide express

Over DHL Worldwide Express
DHL is aanwezig in meer dan 220 landen en gebieden wereldwijd, waardoor het ’s werelds meest internationale bedrijf is. Met een personeelsbestand van meer dan 285.000 medewerkers bieden we oplossingen voor een vrijwel onbeperkte hoeveelheid logistieke behoeften. 

Service

Bestelling wijzigen/ annuleren na bevestiging

Wilt u een bestelling wijzigen of alsnog annuleren, dat kan voorkomen. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat wij dit, voor verzending van het pakket, nog kunnen wijzigen. Mocht het pakket al verzonden zijn dan zijn alsnog de kosten van de retourverzending voor uw rekening. 

Overig

Heeft u overige vragen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij staan u altijd persoonlijk te woord en bieden u graag een gepaste oplossing.  

Whiteboard retourneren

Voor het retourneren van onze whiteboards hanteren wij andere voorwaarden dan bij onze producten. Onderstaand wordt in een kort overzicht uitgelegd wat de voorwaarden zijn voor het ruilen of retourneren van een whiteboard: 

  • Voorafgaand is het noodzakelijk dat de doos van het whiteboard niet is opengemaakt. Bij een geopende doos is er geen zekerheid dat het whiteboard in juiste staat wordt geretourneerd.
  • Het retourneren van een whiteboard gaat altijd met de leverancier van TnP. Dit heeft te maken met verzekeringen die TnP heeft afgesloten in verband met het verzenden van onze producten.
  • De kosten voor het ruilen/retourneren van een whiteboard zullen bij de klant in rekening gebracht worden. De hoogte hiervan is afhankelijk van het formaat van het whiteboard. Hiervoor zullen voorafgaand afspraken gemaakt worden.

Garantie

Wij staan voor kwalitatief hoogwaardige materialen. U mag verwachten dat een door ons geleverd product naar alle redelijke verwachtingen fungeert en dat het in zijn oorspronkelijke staat bij u geleverd wordt. 

Mocht een product defect raken of beschadigd bij u aankomen, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. 

TnP staat voor kwaliteit en een persoonlijk service!